Мета: розвиток
навичок регуляції негативних емоцій та усвідомлення особливостей переживання
почуттів.
Матеріали: аркуші паперу
А4, прості олівці.
Віковий
діапазон: 10 років і старші.
Хід виконання. Аркуш
складається так, щоб на ньому утворилось 8 клітинок, у яких учасники повинні
олівцем намалювати свої почуття гніву, радості, спокою, депресії, енергійності,
мрійливості, хвороби та будь-якого стану на власний вибір.
Інструкція. Кожен малюнок
виконується лініями. Ви можете використовувати для малюнка одну лінію, багато
ліній, можете покрити всю клітинку лініями, якщо вважаєте, що саме так зможете
передати свої почуття. Ви самі обираєте, наносити довгі штрихи чи короткі,
тонкі чи широкі, нажимати на олівець сильно чи легко. Якщо потрібно,
користуйтесь гумкою.
У кожній клітинці по черзі намалюйте те, з чим асоціюється написане внизу слово. Обмеження: не малювати жодних картинок і не користуватись будь-якими символами (зірки, серця, блискавки, геометричні фігури тощо). Використовуйте тільки лінії (швидкі, повільні, світлі, темні, тонкі, ламані, плавні), які допоможуть передати ваш емоційний стан.
Обговорення. Ваш малюнок
робить ваше почуття видимим. Опишіть, якими лініями ви висловили ваші відчуття?
Порівняйте всі малюнки гніву, радості тощо.
Літературні джерела
Немає коментарів:
Дописати коментар